Drugi kolokvijum se zakazuje za petak 6 decembar sa pocetkom u 10:00h u amfiteatru A.
Kolokvijum ce obuhvatati krive 2.reda, limese, izvode i ispitivanje funkcija - ovo gradivo se nakon danasnjih vezbi moze smatrati skroz ispredavanim, pri cemu je ostalo da se eventualno jos malo vezba.
Sve ove lekcije postoje (redom jedna za drugom) u materijalima Dusana Djukica. Dobar izvor materijala na ovu temu je, kao sto je vec receno,i zbirka Srjana Ognjanovica i Zivorada Ivanovica za 4. razred gimnazija prirodnog smera i tehnickih skola (''Krugovo'' izdanje) i to uglavnom ne zadaci iz one trece (najteze) grupe nego najvise iz srednje i lakse po tezini grupe.
U knjizi profesora Radenovica se deo izmedju stranica 125 i 189 sa akcentom na poglavljima 3.4.5. i 3.4.7. (OVA DVA POGLAVLJA OBAVEZNO PROUCITI IZ OVE KNJIGE) odnosi na gradivo koje se tice Drugog kolokvijuma. U teoriju nije neophodno zalaziti vise nego sto se to cini na predavanjima i vezbama.
OBAVEZNO procitati o povrsima 2. reda (krive 2. reda su radjene detaljno na vezbama, ali povrsi 2. reda su stvar opste matematicke kulture i bitno je da studenti o njima imaju neke osnovne predstave).
Naredni materijal sadrzi dve detaljno ispitane funkcije sa iscrtanim graficima.
U prilogu je dat model Drugog kolokvijuma (zadatak poput 1. bi mogao biti dat u svrhu popravljanja rezultata sa Prvog kolokvijuma, dok se zadaci 2-5 u potpunosti uklapaju u gradivo koje, izmedju ostalog, dolazi u obzir za Drugi kolokvijum - tu su ,dakle, jos u opticaju diferenciranje funkcija zadatih implicitno i parametarski).
Tu su i resenja zadataka sa prilozenog kolokvijuma. Svim studentima se savetuje da OBAVEZNO (ma koliko bili sigurni u svoje znanje) prouce resenja 4. i 5. zadatka (zbog boldovanih komentara u 4. i diskusije po znaku argumenta u 5. zadatku), kao i da iskoriste sva data resenja za proveru korektnosti eventualnih sopstvenih resenja ovih zadataka (uostalom, na kolokvijumima se od studenata prilikom ispisa resenja zadataka ocekuje nivo detaljnosti na kojem je to radjeno u prilozenim resenjima, odgovarajuci model je izmedju ostalog ostavljen i u te svrhe).
U prilogu su takodje i primeri ovakvog kolokvijuma od prethodne dve skolske godine.
A. Pejcev