1. Neobičan događaj nedelju dana nakon pismenog dela ispita
Pismeni deo ispita iz Elektrotehnike, 9. septembra 2024., održan je u regularnoj, dobroj i radnoj atmosferi.
Studenti mi često ukažu i na neke pojedinosti, neobične i izolovane slučajeve. Tako je bilo i ovog puta. Naime, juče me je u hodniku MFa zaustavila jedna koleginica i pitala zašto nije pozvana na usmeni ispit, i u kratkom razgovoru tvrdila da u tekstu jednog zadatka određena stvar ne piše. S obzirom da sam ja tvrdio da piše, da bi mi dokazala da je ona u pravu, IZVADILA JE SVOJ MOBILNI TELEFON I POKAZALA FOTOGRAFISAN ORIGINALNI TEKST ISPITNOG ZADATKA KOJI SAM PODELIO STUDENTIMA NA POČETKU ISPITA, ISPOD KOGA JE BILO ISPISANO NEKO REŠENJE. Nisam ništa komentarisao, samo sam koleginicu zamolio da naglas pročita tekst zadatka sa mobilnog telefona, što je ona i učinila. A u tekstu zadatka je pisalo kako sam rekao. Međutim, koleginica se, videvši na svom mobilnom telefonu ispisano rešenje ispod originalnog teksta ispitnog zadatka, setila i drugog argumenta. Rekla je, da je "posle ispita, sa nekima koji nisu sa ovog fakulteta, proveravala rešenja" i da im se sve uklopilo.
Verujem da je ova koleginica sama radila zadatke na ispitu, da je "posle ispita, sa nekima koji nisu sa ovog fakulteta, proveravala rešenja", da u toku ispita nikako, ali nikako, nije gledala šta piše u onom što je stiglo na njen mobilni telefon, i da je isključivo posle završetka ispita razmatrala pristiglo rešenje. A, po svemu sudeći, rešenje nije bilo dobro...
S obzirom da su svi studenti, kako pravila nalažu, predali tekst ispitnog zadatka sa svojim ispitnim vežbankama, fotografisanje teksta zadatka je moglo da nastane samo u toku ispita.
Zahvaljujem koleginici što mi je ukazala na ovaj izolovani slučaj.